Aplicația Dispecer

Dispeceratul creează un plan de livrare bazat pe lista comenzilor. Planul este vizualizat în ordine cronologică pentru fiecare dintre vehicule. Traseul și poziția actuală a vehiculului sunt afișate pe hartă.

Aflați mai multe

Aplicația Șofer

Fiecare rută de livrare este aranjată într-o ordine de opriri de livrare programate. Aplicația ghidează șoferul până la următoarea oprire de livrare. Șoferul raportează o sarcină finalizată, astfel încât dispecerul să poată vedea starea curentă a comenzii.

Aflați mai multe
route planning

Automatizarea planificării rutei – aplicația dispecer

GeoTraxx permite elaborarea rapidă a unui plan de transport bazat pe hărți și date de navigație de la Google. Algoritmii GeoTraxx fac planul de livrare realist, precis și eficient. Tipul vehiculului, capacitatea sa maximă, dimensiunea spațiului din camion în funcție de numărul de paleți, orele de lucru ale șoferului și traficul pe baza datelor Google Maps sunt unii dintre parametrii luați în considerare în planificarea rutelor.

Planificarea rutelor

Dispecerul primește planul de livrare finalizat într-un timp scurt. Este posibilă vizualizarea orei estimate de sosire și descărcare. Un astfel de plan de livrare poate fi modificat manual și personalizat.

Optimizarea rutelor

Dispecerul poate alege un algoritm pentru planificarea rutei: minimizarea utilizării resurselor (vehiculelor) sau balansarea utilizării vehiculelor. Funcția de optimizare ajută la respectarea termenelor de livrare, la evitarea supraîncărcărilor vehiculelor și la minimizarea lungimilor traseelor.

Monitorizarea vehiculelor

Locațiile de livrare și pozițiile actuale ale vehiculului sunt reprezentate pe hartă. Dispecerul este informat despre starea livrării (pictogramele hărții au culori diferite în funcție de stare). Acțiunile angajaților, precum conducerea sau descărcarea vehiculului sunt marcate cu diferite pictograme și culori.

Termen de livrare punctual

Transportul este planificat într-un mod care să asigure că livrarea este finalizată la timp.

Atributele sarcinii de livrare

Datele de contact necesare ale clientului sunt disponibile în vizualizarea sarcinilor.

Atribute vehicul

Comanda de livrare este atribuită unui vehicul de tip și capacitate corespunzătoare.

Finalizarea livrării – aplicația șofer

Aplicația mobilă GeoTraxx Android  oferă o listă de comenzi aranjate conform planului de rute. Șoferul înregistrează starea livrării, ceea ce permite monitorizarea procesului, înregistrarea timpilor de deplasare și descărcare și locația actuală a livratorului. Aplicația permite colectarea de date suplimentare, cum ar fi fotografii și formulare.

Lista livrărilor programate

Sarcinile sunt prezentate ca o listă aranjată în ordinea opririlor pentru livrări programate. Șoferul le poate vedea starea: finalizat, în desfășurare sau în așteptare.

Detalii despre comanda de livrare

Detaliile comenzii oferă informații necesare, cum ar fi adresele, termenele de livrare și datele de contact ale destinatarilor.

Funcțiile sarcinii

Starea unei comenzi este actualizată în aplicație. Există o opțiune pentru a atașa date, cum ar fi fotografiile realizate cu un smartphone, înregistrarea de notițe voce sau folosirea navigării Google Maps.

attachement

Navigație

Aplicația GeoTraxx este integrată cu navigarea Google Maps care conduce șoferul la următoarea adresă de livrare.

GeoTraxx – alte funcționalități

Șabloane de activități

Activități periodice

Suport pentru zonare/regiuni

Definirea propriilor formulare de date

Planificarea datelor de livrare

Raportarea programului de lucru al șoferului

Import sarcini dintr-un fișier

Import cataloage clienți dintr-un fișier

Aplicație Cloud – nu este necesară implementare

Disponibilă și ca aplicație on-premise

Integrarea cu sistemele clientului

Atașarea de fișiere la sarcini/comenzi